um... hey O_o

Salut şi bine aţi venit pe paginea mea de blog! Atenţie la schelele ridicate deasupra poeziilor, la gropile din poveşti şi la animalele sălbatice din comenturi.
Vă rog să staţi cu mâinile în vehicul până terminaţi de vizualizat. Nu răspund pentru nici o leziune la nivelul limbii din cauza greşelilor!
O zi bună!

vineri, 16 octombrie 2009

Sho-ro Gaki- Requiem for a Dream 5

’Light’ numele lui ii parasi buzele, in timp ce ea se zbatu pe pat, incapabila sa iasa din cosmarul pe care il avea.
Fiind varcolac tot mai aveai nevoie de somn din cand in cand, sau puteai sa te transformi exact cand nu trebuia .Nu aveai voie sa risti ! Nu acum cand timpurile erau asa schimbate .
Se stramba, rupand cearsafurile de sub ea, in timp ce ochii i se miscau pe sub pleoape, fara oprire, iar corpul ii pulsa, zguduind si patul sub ea. Ii era rau , chiar si in starea aceasta de visare, in timp ce personajele, mai reale decat au fost pana atunci, alergau unele dupa altele, ucigand, contorsionandu-se , fiecare dupa durerea insuportabila pe care o simteau .
’Light’ gemu din nou Yume, invartindu-se pe perne, scancind cand imaginile violente se preschimbau in amintiri sangeroase. Fusese prima ei dragoste, si ultima, caci vestitul varcolac, cel care avusese grija de ea, cel care o transformase in creatura hidoasa care era, nu avea nici un fel de sentiment pentru ea. Era cel mai batran si poate cel mai neintelept si mai ciudat dintre varcolaci . Luptase impotriva altor monstri ce existau pe pamant, monstri ce se ascundeau in intuneric, ferindu-se de oameni, monstrii ca ei, ca vampirii, ca himerele , cele mai ingrozitoare creaturi ce au bantuit vreodata pamantul.
Sudoarea ii curgea siroaie pe sira spinarii,in timp ce ea alerga , incercand sa-l scape de la moarte , chiar pe cel ce voise cu atat de mult devotament sa o ajute . Shiro era in pericol, caci gelozia varcolacilor ducea la moartea instantanee a tuturor fiintelor ce avea nenorocul de a se afla in prezenta celei , sau celui , ce ii era destinat unei alte persoane. In plus, daca Light se afla aici asta insemna ca numai ea stia exact ce cauta . Puterile ei extra senzoriale ii permiteau asta .
Era telechinetica, desi , putea sa prezica, in mare parte , cam ce avea sa se intample si cam ce dorea pe viitor un om . Insa la cat erau de schimbatori tot cei din jurul ei, aceasta putere era mai mult un blestem , ca si transformarea ei.
Daca ar fi murit atunci !
Scanci din nou, aproape urland in negura noptii, trezind toata casa , in disperarea de a se rupe de cosmar, de a scapa de mortile iminente pe care le vedea mereu si mereu. Desi nu erau din prezent ,acele morti se vor indeplini, caci mintea varcolacului merge intr-un singur sens.
Simti mainile reci ale asa-zisului ei protector, scuturand-o, insa chipul insangerat, plin de frica , de frustrare si mirare a lui Shiro nu o lasa sa paraseasca acea lume , in timp ce buzele vinete ale fostului ei partener se plimbau ,ca o mangaiere, pe pielea alba, murdarita de noroi si sange, in timp ce ghearele ascutite ale atacatorului se infingeau nemiloase in spatele victimei, ca mai apoi sa ii iasa prin piept, tinand in pumn , inima inca palpitand a baiatului . Zambetul diabolic al brunetului ii opri inima , in timp ce o ultima intrebare dansa pe buzele albe de acum ale lui Shiro : “de ce ?”
Frica i se cuibari in suflet, angoasa rozandu-i stomacul, in timp ce cazu inapoi in mrejele visului, mai adanc decat fusese pana atunci.
Era inapoi in era aceasta mizerabila, de abia il cunoscuse pe Shiro, si deja il saruta fara incetare. Insa ceva se intampla : ziua se preschimba in noapte, o noapte cu luna plina, exact ca in romanele vechi si proaste cu creaturi mitice, iar ea nu reusea sa ii mai dea drumul.
Deja transformarea avea loc, chiar sub ochii baiatului speriat, in timp ce ea se uita ingrozita in jur . Ghearele i se lungira, botul i se ascuti, si urechile ii disparura numai ca sa fie inlocuite cu apendicele paroase ale unui lup. Picioarele i se lungira incovoindu-se , trosnind sub schimbarea structurii oaselor, impreuna cu pieptul ei, insa ea refuza sa ii dea drumul . Instinctul ii spunea ca el era prada, el era victima ei, si ca el era cel mai dulce, singurul care o va ajuta sa isi potoleasca setea si foamea crescanda .
Ochii ei verzi se uitau intrebatori la el, cand presiunea din aer crescu . Nu ii era frica, nu urla de groaza, nu tipa de durere sub forta ce o aplicau degetele ei butucanoase. Se uita la ea ca si cum ar fi fost cea mai frumoasa fiinta de pe pamant, ca si cum ii intelegea suferinta .
Isi cobora botul catre urechea lui, si pe un ton ce nu ii apartinea il ruga sa fuga .
Insa el nu fugi, nu se urni din loc, in timp ce umbra din spatele lui se materializa . Chipul angelic al lui Light ii aparu dinaintea ochilor, ranjind , asa cum numai el stia cum , furandu-i inima dintr-o privire . Il tinea pe Shiro de gat, in timp ce dintii albi si stralucitori se apropiau ingrozitor de mult de jugulara lui . Ar fi vrut sa faca ceva, sa il traga la pieptul ei masiv, dar nu se putea misca, fascinata de privelistea atat de frumoasa din fata ei . Erau incantatori amandoi !
‘-Stai departe de ei Yume, sau o sa mai ai pe constiinta inca o moarte ! Nu voi ezita sa imi elimin concurenta !’ rasul lui era mortal si amenintator, plin de un venin necunoscut ei .
‘-Nu te va intelege ! O sa te respinga ! O sa fuga de tine , urland la lume ca esti un monstru ! Insa stii foarte bine ce urmeaza dupa : himerele vor ataca, desi vampirii vor incerca sa ajunga primii la el ! Nimeni nu va permite ca el sa traiasca, si tu vei fi pedepsita !’ vocea lui parea mai distantata acum , in timp ce ea nega si nega, scuturand din cap ,lacrimile udandu-i chipul .
-NU !!! urla , trezindu-se in imbratisarea lui Mario in timp ce Esmet urla intr-un colt de durere, si Elliot incerca sa o tina pe Elliza la distanta de trupul roscatei care intrase in spasme.

Yume POV :

I-am vazut cum se agita, insa gustul de sange, mirosul lui gretos, imi anihila orice simt care m-ar fi ajutat sa inteleg. Tot ce simteam erau furnicaturi in stomac si ceva cald prelingandu-se pe barbia mea. Privirea mea se plimba de la un personaj la altul ca si cum m-as fi uitat la un film regizat prost, in care pana si sonorul era bruiat, infundat si indepartat de mine, si toate se petreceau cu incetinitorul .
L-am simtit pe Mario tragandu-ma mai departe de marginea patului pe care stateam, incapabila sa ma misc, o papusa , un morman de ceva ce tremura , baiguind diferite lucruri de neinteles. Auzeam si balbaiturile , sunete infundate urechilor mele de obicei atat de sensibile. Era deconectata de toti , de tot ce apartinea de fiinta mea. Nu intelegeam nimic.
Mario ma apuca strans de talie , intorcandu-ma cu fata spre el , in timp ce se apleca in fata, lingandu-mi usor obrazul . Nu stiusem pana in acel moment ca lacrimile imi patau camasa, sau ca , alaturi de mirosul intepator de sudoare, recunoscusem instinctiv si mirosul de sange . Dar pe cine muscasem ?
-Esmet ? vocea imi suna sparta, falsa , insa atrase atentia baiatului din coltul indepartat al camerei, care se intoarse fulgerator spre mine.
Ochii lui rosii ma speriara instantaneu, desi Mario ma calma , trecandu-si limba moale peste buzele mele umflate . Ma durea tot trupul, si refuzam sa imi misc privirea de pe Esmet care ma apostrofa cu a lui .
Isi tinea strans mana dreapta, care avea sa se vindece in scurt timp , dar care acum sangera abundent. Stomacul mi se contracta, in timp ce am sughitat, socata .
-Stai calma , Yume ! Nu ai facut nimic rau ! vocea linistitoare a lui Mario ma distrase de la gandurile mele inrosite de noua descoperire sangeroasa.
Am nega, dand din cap, amintindu-mi visul , si cauza care crease aceste probleme. Imi era greata de propriami persoana.
-Daca nu as fi fost eu, toate astea nu s-ar fi intamplat ! Daca nu as fi fost eu, poate ca multi ar fi trait acum ! Sunt si ... insa restul cuvintelor imi fura inghitit de buzele cuiva, apasate puternic peste ale mele.
Nu am raspuns la sarut, desi ar fi trebuit. Esmet se indeparta usor de langa mine, privirea lui confuza plimbandu-se pe fata mea, cautand semne ale absentei mele spirituale. Insa nimic nu parea in neregula la suprafata . Avusesem eu grija de asta !Insa pe dinauntru voiam altceva, voiam pe altcineva sa ma tina in brate si sa imi aline suferinta .
Doi ochi albastri-marini imi luminara negura din minte, facandu-ma sa ma cutremur sub povara lor. Erau aceeasi ochi de care va trebui sa ma feresc, insa nu voi putea . Magnetismul meu nu il va lasa sa stea departe de mine.
Dintr-un gest mecanic, sau poate doar ca sa ies din acea camera, am sarit de pe pat, fugind pe fereastra deschisa, afara in aerul rece si ploios. Pielea mi se buburuza sub stropi reci de apa, in timp ce eu alergam nebuneste, plangand pe dinafara desi caldura lacrimilor nu o mai simtisem de trei sute de ani . Eram doar o umbra a intunericului, cel care ma hranea , care ma crease din mizeria lui .
Trecutul ma bantuia chiar si in momentul acesta. Trecutul si visele mele zbuciumate ! Nu trebuia sa se intample asa ! El avea sa traiasca, desi stiam ca nu va voi sa se indeparteze de mine . Magia care ma crease pe mine, era mult prea puternica pentru ca el sa scape.
Dar daca nu va fi transformat de Light, caci asta avea sa faca bunul meu profesor, asa-zisul meu protector, falsa mea dragoste , atunci altcineva ii va lua viata sau il va transforma. Intrebarea cea mare era cine, caci multe neamuri am intalnit in viata mea lunga . Neamuri ce acum erau numeroase si puternice desi se ascundeau pe dupa masti, exact cum faceam si eu. Se dadeau drept oameni !
Himere : jumatati de oameni ce avea trasaturi apropiate de acele ale unor animale, luand de la ele si obiceiurile de hranire sau vanatoare, dar avand puterea de a se camufla, agilitate si putere fizica nemasurate, insa fiind usor de invins de catre cei ca mine sau ca ... vampirii .
Toti stiau de vampiri, fiinte ale noptii care sugeau sange . Insa erau la fel ca noi, numai ca mai reci, mai distanti, retrasi in catacombele oraselor lor subterane, sau plimbadu-se nesimtiti printre oameni . Erau cu mult mai diferiti de noi !
Apoi mai eram noi, numerosi si feroci, gata sa macelarim tot ce prindeam.
Dar mai erau si alte neamuri, mult mai mici, insa la fel de periculoase .Neamuri de creaturi fara nume sau rasa . Cei ca mine !!!
Eu eram o exceptie de la orice regula : eram o creatura nascuta din legende ! Dintr-o femela varcolac, si un vampir. Ceea ce ma uimise chiar si la nastere, era faptul ca urma sa fiu dintrusa chiar de cei care sa ma facusera ! Asta pana sa apara Light !
El ma salvase, si ma crescuse ca un varcolac, desi puterile mele erau cu mult mai diferite de ale lui .
Varcolacii si vampirii nu erau facuti sa fie impreuna ! Nu aveau cum sa se inteleaga ! Era ca si cum ai fi combinat lava fierbinte ale unui vulcan cu racoarea aducatoare de moarte a ghetii cele mai pure . Nu mergeau si nu se completau reciproc !
Am alergat si mai repede, lasand in urma ultimele mele ganduri, zburand cu viteza unui vampir, afundandu-ma si mai adanc in padurea neagra si umeda din fata mea . Vraja care ma crease pe mine era una numai a distrugerii.
Am inghitit in sec, rotindu-ma in aer si evitand copacii, sarind dintr-o creanga in alta, refuzand sa ma uit inapoi sa incetinesc , desi stiam ca ei erau in urma ea, uitandu-se la figura mea apoasa .
Un fulger imi lumina calea, in timp ce eu continuam sa plang. O pereche de brate ma prinsera dintr-odata de mijloc, oprindu-ma din saltul pe care voiam sa il fac, tragandu-ma inapoi si lipindu-ma de un trup incins care imi facu stomacul sa se revolte, dorind ca numai frigul sa ma infasoare in mantia lui .
-Te-ai schimbat ! vocea lui joasa ,melodioasa, usor amuzanta imi vibra in ureche, insa eu nu i-am raspuns.

Everybody’s POV :

Ochii lui albastri se atintira asupra corpului ei rece si infrigurat, in timp ce tricoul pe care ea il purta se prinse pe pielea neteda si alba . Picaturile de apa, curgeau asupra ei , amestecandu-se cu lacrimile pe care le lasase sa curga.
Ce se intamplase cu ea ? unde era fiinta puternica de care se indragostise ? Intelegea ca in trei mii de ani inima lui se racise si ca uitase cum era sa iubeasca, insa ea ? Ea era tanara ! Unde era dragostea pe care o simtise la un momendat in ea ?
O alta figura se apropie maraind, in timp ce ea continua sa se zbata in imbratisarea lui . Voia si nu voia sa plece, ceva o oprea sa il praseasca , dar o parte din ea voia sa fuga de langa el . Asta putea el simti, citind in ea acelasi dezgust pe care il simtise ani de-a randu’ in fiinta ei atat de retrasa .
Ofta, ridicandu-si privirea cand pretendentul , cel care voia sa i-o fure, marai amenintator lipindu-si pieptul de Yume. Daca s-ar fi intins brusc , dintii lui s-ar fi infundat cu usurinta in pielea neteda a lui Esmet, insa nu voia sa il raneasca. Nu intelegea de ce, insa nu voia sa ii mai dea un motiv roscatei de a-si lua viata .
O lua pe sus, carand-o inapoi catre casa, in timp ce aceasta isi ingropa fata in camasa lui uda, ascunzadu-si-o de furtuna care se inteti, vijelioasa.
Ceva ii spunea ca ea avusese din nou una din acele premonitii sumbre care o urmarisera inca decand se nascuse, unic copil in toata istoria , un monstru asa cum nu se mai intalnise pana atunci. Dar ce ar fi putut visa aceasta creatura magnifica ? Caci ceva o speriase rau ! Dar ce putea fi ? tensiunea din aer era palpabila ! Asta , si nervii care se multiplicau, ridicandu-se ca un val intunecat din casa uriasa de pe deal . ce facuse Yume asa de grav de atrasese ura celor de care se ingrijise atatia ani ?
Intrebarile ii mancau cugetul , insa nici el nu stia exact cum sa le puna, ca sa poata afla ceva . Scancetele roscatei , insa , ii pastrara mintea limpede. Venise la ea,si nu avea sa o paraseasca !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu